OFEROWANE USŁUGI
Oferujemy
kompleksowe wsparcie
Specjalizujemy się w tworzeniu i wdrażaniu na rynek produktów leczniczych, wyrobów medycznych, suplementów diety oraz kosmetyków. Naszym partnerom oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie pełnego procesu produkcji nowego wyrobu – zaczynając od pomysłu, a kończąc na gotowym produkcie i jego wsparciu marketingowym oraz sprzedażowym.
Na pierwszym etapie współpracy z naszymi partnerami – opracowania produktu – świadczymy usługi obejmujące między innymi:
-
analizę rynku
-
opracowanie receptury nowego produktu
-
zdefiniowanie cech wyróżniających nowy produkt spośród dostępnych obecnie na rynku
-
dobór odpowiednich składników i technologii
-
dobór formatu nowego produktu i opakowania
-
dobór i weryfikację dostawców
-
opracowanie szaty graficznej wraz z propozycjami nazwy i logotypu
-
opracowanie szczegółowego oznakowania produktu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi
-
przygotowanie prototypów i przeprowadzenie badań konsumenckich potwierdzających pozytywny odbiór nowego produktu przez jego potencjalnych nabywców
-
monitorowanie badań stabilności i innych badań prototypu produktu
-
opracowanie pełnej dokumentacji produktu, zgodnej z wymogami dla danej kategorii wyrobu.
Produkcja nowego wyrobu, niezależnie, czy jest to produkt leczniczy, wyrób medyczny, suplement diety czy kosmetyk, odbywa się zgodnie ze standardami obowiązującymi w sektorze farmaceutycznym i przy zastosowaniu nowoczesnego parku maszynowego i najnowszych technologii.
Poza monitorowaniem procesu produkcji oferujemy także naszym partnerom usługi związane z rejestracją nowego produktu, w sposób zgodny z prawodawstwem Unii Europejskiej. Nasz Dział Rejestracji zajmuje się na bieżąco monitorowaniem wszelkich regulacji prawnych i doradzaniem naszym partnerom w zakresie dostosowania nowych lub istniejących na rynku produktów do planowanych zmian legislacyjnych.
Na życzenie naszych partnerów przygotowujemy strategię wprowadzenia nowego produktu na rynek, rekomendując:
-
działania w zakresie wsparcia marketingowego wraz z propozycją komunikatów marketingowych skierowane do docelowego odbiorcy
-
działania w zakresie wsparcia sprzedażowego, obejmujące czynności skierowane do bezpośrednich klientów (np. hurtowni, sieci aptek, właścicieli sklepów kosmetycznych)
-
dobór kanałów dystrybucji z uwzględnieniem szacowanego kosztu dotarcia
-
optymalny poziom cenowy dla nowego produktu, akceptowalny dla docelowego odbiorcy i jednocześnie gwarantujący oczekiwaną przez partnera marżę oraz właściwy wizerunek marki.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z naszą firmą: